
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


REGULAMIN SKLEPU E-CYCLING PLANET.PL
Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania Umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym będącym konsumentem, a Sprzedającym; dostawy Towarów; odstąpienia od Umowy oraz procedurę postępowania w przypadku Towarów wadliwych i reklamacji, a także informację na temat ochrony danych osobowych Klientów sklepu e-cyclingplanet.pl
Spis treści:
§ 1. Postanowienia ogólne
§ 2. Zawarcie umowy
§ 3. Oferowany towar
§ 4. Cena Towaru i dowód zakupu
§ 5. Wysyłka Towaru
§ 6. Zwroty
§ 7. Reklamacje
§ 8. Kontakt ze sprzedającym
§ 9. Ochrona danych osobowych
§ 10. Własność intelektualna
§ 1. Postanowienia ogólne
- Zawarte w niniejszym Regulaminie zwroty oznaczają:
a) „Konto”– konto, które Kupujący powinien założyć na Stronie w celu złożenia Zamówienia;
b) „Potwierdzenie” – wiadomość e – mail potwierdzająca akceptację Zamówienia przez Sprzedającego;
c) „Dzień roboczy” – dzień, który nie jest sobotą, niedzielą, dniem wolnym od pracy;
d) „Umowa” – umowę sprzedaży zawieraną poprzez złożenie zamówienia Towaru przez Kupującego;
e) „Kupujący” – osobę fizyczną składającą Zamówienie na Stronie;
f) „Sklep” – sklep internetowy o adresie elektronicznym www.e-cyclingplanet.pl
g) „Sprzedający” – CYCLING PLANET ARKADIUSZ WOJTAS, 83-031 Łęgowo, Różyny ul. Leśna 1, REGON: 192810721, NIP: 5932138981, adres poczty elektronicznej: info@cyclingplanet.pl
h) „Strona” – stronę internetową Sprzedającego pod adresem:e-cyclingplanet.pl, za pośrednictwem której Kupujący i Sprzedający zawierają Umowę.
i) „Zamówienie” – oferta złożona przez Kupującego Sprzedającemu w celu zakupienia Towaru.
§ 2. Zawarcie umowy
- Aby zawrzeć umowę, Kupujący jest zobowiązany założyć Konto w Sklepie poprzez Formularz Rejestracji oraz podać swoje prawdziwe, aktualne dane osobowe, w zakresie wymaganym w Formularzu.
- Warunkiem zawarcia Umowy jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Kupujący akceptuje treść Regulaminu w wersji obowiązującej w dniu złożenia Zamówienia.
- Zawarcie Umowy następuje poprzez: kliknięcie ikony „Zamawiam” (oferta), wysłanie przez Kupującego Formularza Zamówień oraz wysłanie Potwierdzenia przez Sprzedającego (akceptacja oferty). Chwilą zawarcia Umowy jest moment, w którym Potwierdzenie dotrze do systemu e–mailowego Kupującego w sposób umożliwiający jej odczytanie.
- Sprzedający akceptuje następujące formy płatności za Zamówienia:
a) płatność za pomocą płatności on-line w systemie PayU,
b) przedpłata przelewem na rachunek bankowy należący do Sprzedającego o numerze:
58 1140 2004 0000 3102 7578 3656,
c) płatność za pomocą Credit Agricole Raty,
d) płatność gotówką przy odbiorze osobistym w Sklepie w Jankowie Gdańskim ul. Ogrodowa 9 80-180 Kowale.
§ 3. Oferowany towar
- Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sprzedającego (dalej: Towary) są fabrycznie nowe oraz wolne od wad.
- Wszystkie informacje uzyskane przez Sprzedającego od producenta podane są w opisie Towaru, znajdującym się na Stronie.
- Informacje handlowe zamieszczone na Stronie nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, lecz są jedynie zaproszeniem do składania ofert zakupu.
- Sprzedający zastrzega, że może nie przyjąć oferty zakupu bez podania przyczyn.
- Skuteczne dokonanie Zamówienia możliwe jest jedynie w przypadku, gdy wybrany przez Kupującego Towar jest dostępny w magazynie Sprzedającego. Informacja o dostępności znajduje się na podstronie internetowej, odnoszącej się do konkretnego Towaru. W przypadku nieskutecznego złożenia Zamówienia, wynikającego z niezgodności informacji podanych na stronie, z rzeczywistym stanem magazynowym Sprzedającego, Kupujący jest informowany o tym fakcie i ma możliwość wycofania oferty zakupu w całości lub w części.
- W przypadku braku możliwości realizacji zaakceptowanego już Zamówienia, wobec braku dostępności wybranego Towaru, Sprzedającemu przysługuje prawo odstąpienia od całości lub części Umowy, a Zamówienie zostanie w całości lub części anulowane, o czym Kupujący zostanie poinformowany w formie wiadomości wysłanej na podany w Formularzu Rejestracji adres e – mail. Dokonana przez Kupującego zapłata ceny zamówionego towaru, który nie może zostać dostarczony, zostanie przez Sprzedającego zwrócona w terminie 7 dni od dnia skutecznego poinformowania Kupującego o braku możliwości zrealizowania Zamówienia.
§ 4. Cena Towaru i dowód zakupu
- Wszystkie podane przez Sprzedawcę ceny są cenami oznaczonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Wskazane przez Sprzedającego ceny nie podlegają negocjacjom
- Cena produktu nie zawiera kosztów wysyłki Towaru.
- Jeżeli cena Towaru podana na Stronie jest inna, niż w wiadomości potwierdzającej Zamówienie, wówczas wiadomość ta stanowi nową ofertę i do zawarcia Umowy konieczna jest jej akceptacja przez Kupującego. Akceptacja następuje poprzez przesłanie wiadomości e – mail z potwierdzeniem Zamówienia. W takim przypadku chwilą zawarcia Umowy jest moment, w którym wiadomość z potwierdzeniem Zamówienia dotrze do systemu e – mailowego Sprzedającego w sposób umożliwiający jej odczytanie. Do każdego zrealizowanego Zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny.
- Na życzenie Kupującego, zgłoszone w wiadomości e – mail, Sprzedający wystawi i doręczy Kupującemu fakturę VAT. Wystawienie faktury VAT równoznaczne jest z brakiem możliwości doręczenia Kupującemu oryginału paragonu fiskalnego.
§ 5. Wysyłka Towaru
- Wysyłki Towaru Sprzedający dokonuje na adres wskazany przez Kupującego w Formularzu Zamówień, Formularzu Rejestracji lub wiadomości e – mail. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych lub nieaktualnych danych.
- Podane na Stronie koszty wysyłki dotyczą tylko wysyłki na terenie Polski.
- Wysyłka Towaru na adres znajdujący się poza granicami Polski, możliwa jest jedynie po wcześniejszych ustaleniach ze Sprzedającym. Koszty przesyłek zagranicznych ustalane są przez Sprzedającego indywidualnie.
- Wysyłka Towaru odbywa się w dni robocze, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego zapłaty ceny.
- Jeśli nie wybrano opcji Paczkomaty InPost, towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Mineralna 15, 02–274 Warszawa (dalej: DPD).
- Wyboru przewoźnika dokonuje Kupujący przesyłając ofertę. Wskazanie w Formularzu Zamówień opcji „przesyłka kurierska” równoznaczne jest z wyborem DPD jako przewoźnika odpowiedzialnego za doręczenie zakupionego Towaru.
- Warunkiem skorzystania z usług DPD jest podanie przez Kupującego numeru telefonu kontaktowego adresata przesyłki. Niewskazanie w/w numeru może powodować opóźnienia w doręczeniu przesyłki lub całkowicie je uniemożliwić.
- Koszt wysyłki podawany jest do wiadomości Kupującego przed zawarciem Umowy. W przypadku dokonywania zakupu większej ilości Towarów lub wysyłki zagranicznej, koszt ustalany jest indywidualnie z Kupującym. Uzależniony on będzie od wagi całej przesyłki, wielkości oraz kształtu, a w przypadku przesyłki zagranicznej, także od kraju doręczenia.
- W przypadku nieodebrania przez Kupującego wysłanego Towaru z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedającego, Kupujący zobowiązany jest do zwrotu kosztów poniesionych z tego tytułu przez Sprzedającego – tj. kosztów wysyłki towaru do Kupującego i kosztów przesyłki zwrotnej Towaru
- Koszt wysyłki obejmuje również koszty opakowania i zabezpieczenia Towaru.
- Koszt wysyłki stanowi odrębną pozycję na dokumencie potwierdzającym zakup Towaru.
- Wszelkie ryzyko dotyczące Towaru przechodzi na Kupującego w momencie doręczenia, chyba że doręczenie jest opóźnione w wyniku naruszenia przez Kupującego jego zobowiązań wynikających z Umowy. W takim przypadku ryzyko przechodzi na Kupującego w dniu, kiedy doręczenie miałoby miejsce, gdyby do takiego naruszenia nie doszło. Od chwili przejęcia przez Kupującego ryzyka, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie Towaru.
§ 6. Zwroty
- Kupujący może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty doręczenia Towaru.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy w terminie 14 dni od dnia doręczenia Towaru przesłać w formie pisemnej na adres Sprzedającego, wskazany w niniejszym Regulaminie.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie Sprzedającemu oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy w drodze elektronicznej, Sprzedający niezwłocznie, za pośrednictwem wiadomości e – mail, prześle Kupującemu potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Towar będący przedmiotem zwrotu należy niezwłocznie odesłać na adres Sprzedającego wraz z załączonym dowodem zakupu. Przesyłka musi zostać nadana nie później niż w terminie 14 dni od przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający wstrzyma się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru.
- Sprzedający dokona zwrotu wszelkich zrealizowanych przez Kupującego płatności, w tym ceny Towaru oraz kosztów przesyłki, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu: kosztów doręczenia rzeczy, stanowiących koszt wysyłki towaru do Kupującego, najtańszym oferowanym przez Sprzedającego sposobem. Wybór przez Kupującego droższego sposobu wysyłki nie ma wpływu na wysokość zwracanej przez Sprzedającego kwoty.
- Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący.
- Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Sprzedający nie odbierze zwrotów, które zostały nadane na jego koszt. Wyjątek stanowi wyrażenie zgody na nadanie takiej przesyłki przez Sprzedającego. Zgoda musi być udzielona w formie wiadomości e – mail lub w formie pisemnej.
§ 7. Reklamacje
- W przypadku, gdy sprzedany Towar ma wadę, Kupującemu przysługuje prawo do żądania naprawy lub wymiany rzeczy na wolną od wad albo do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedający jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Kupującemu.
- Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności, jeśli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy.
- Sprzedający jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili.
- W przypadku wyrażenia przez Kupującego chęci skorzystania z reklamacji zakupionego Towaru, Sprzedający zobowiązany jest poinformować Kupującego o obowiązującej procedurze reklamacyjnej. Takie powiadomienie nastąpi w formie wiadomości e – mail.
- Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy lub wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
- Kupującemu nie przysługuje uprawienie do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, jeśli Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wadę usunie lub wymieni Towar na wolny od wad. Nie dotyczy to sytuacji, w której Towar była już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
- Kupujący może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego.
- Oświadczenia Kupującego powinien złożyć w formie pisemnej albo w formie wiadomości e – mail na adres reklamacje@cyclingplanet.pl
- Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady.
- Wada nieistotna nie może być powodem odstąpienia przez Kupującego od Umowy.
- W przypadku, gdy Kupujący wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, zobowiązany jest on do odesłania Sprzedającemu wadliwego Towaru na koszt Sprzedającego. Jeśli nie umówiono się inaczej, Towar należy odesłać na adres Sprzedającego wskazany w Regulaminie.
- W przypadku stwierdzenia wad doręczonego Kupującemu Towaru, Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu kosztów demontażu i dostarczenia Towaru, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia, chyba że koszty te przekraczają cenę sprzedanego Towaru.
- W sytuacji gdy, ze względu na rodzaj sprzedanego Towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie towaru przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić Sprzedającemu Towar w miejscu, w którym się on znajduje.
- Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe, a dają się one odłączyć bez szkody od rzeczy wolnych, uprawnienie Kupującego do odstąpienia od Umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu stosuje się odpowiednio w przypadku ujawnienia wad prawnych Towaru.
- Procedura gwarancyjna Towaru zawarta jest w Karcie Gwarancyjnej producenta. W przypadku jej braku Kupującemu przysługują uprawnienia z rękojmi.
- Odpowiedzialność przewidziana niniejszym regulaminem nie wyłącza praw i obowiązków stron przewidzianych w Kodeksie cywilnym.
§ 8. Kontakt ze sprzedającym
- Sprzedający prowadzi działalność od poniedziałku do piątku, w godzinach: 10:00 - 16:00
- Kontakt ze Sprzedającym możliwy jest poprzez adres e – mail: sklep@e-cyclingplanet.pl , Formularz Kontaktu lub w przypadku zgłoszenia reklamacji poprzez e-mail: reklamacje@cyclingplanet.pl .Najszybszą formą kontaktu jest kontakt za pomocą Formularza Kontaktu dostępnego na stronie internetowej www.e-cyclingplanet.pl w zakładce „Kontakt”.
- Brak odpowiedzi Sprzedającego w ciągu 2 dni roboczych od dnia wysłania wiadomości oznacza, że nie dotarła ona do Sprzedającego. W takiej sytuacji Kupujący powinien ponowić wiadomość.
§ 9. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedający.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera Polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
- Dane osobowe przekazane Sprzedającemu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego (newslettera).
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania
§ 10. Własność intelektualna
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.